قدس آنلاین- ایلام: فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با توجه به‌ آمادگی‌ که در دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و دستگاه‌های خدمات رسان وجود دارد دغدغه‌ای برای تردد زائران اربعین حسینی در مرزها نداریم.

مراسم اربعین امسال در امنیت کامل برگزار می شود

 به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار قاسم رضایی با بیان اینکه تا روز اربعین مشتاقان زیارت بارگاه امام حسین(ع) از سراسر جهان ازجمله جمهوری اسلامی ایران راهی کشور عراق  می‌شوند، اظهار داشت: بیش از 12 روز است که راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی با هماهنگی در مرزهای مهران، شلمچه و چزابه شروع‌شده است.

 وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای بازگشت زائران فراهم شده است، افزود: به دلیل وضعیت کشور عراق و وجود اقلام ممنوعه در این کشور، زائران با حساسیت هر چه تمام‌تر کنترل و بازرسی خواهند شد تا محبان اهل بیت با کمال امنیت و آرامش این مراسم معنوی را به جا آورند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه نیروهای مرزبانی عراق همکاری خوبی با مرزبانی ایران داشته اند، یاد آور شد: بستر مناسب برای تردد زائران ایرانی فراهم شده و زائران در امنیت کامل، شکوه جهان اسلام را به نمایش خواهند گذاشت.

سردار قاسم رضایی با اشاره به اینکه برای تسهیل در تردد زائران نیرو و تجهیزات کافی در مرزها مستقر شده اند، بیان داشت: برای کنترل و نظارت بر این راهپیمایی عظیم و باشکوه، دلاور مردان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در آماده باش کامل هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.